Tvorba loga, logotyp, redesign logotypu

Logo neboli logotyp popřípadě firemní nebo produktová značka je nejdůležitější grafický symbol firmy, produktu nebo subjektu. Její charakter musí být co nejvíce jednoduchý, ale co nejvíce vystihující činnost nebo vlastnosti nositele, kterého chtějí propagovat. Musí být snadno zapamatovatelný už při prvním setkání s ním. Vytvořit výstižný a kvalitní logotyp je práce, která není jednoduchá jak pro zadavatele tak pro grafika. Zadavatel by měl aspoň v základech nastínit, co si představuje a pak nastává práce pro designera. Formy logotypu jsou různé. Dle mého názoru jsou nejvýstižnější pouze typografické skládající se z názvu firmy nebo produktu maximálně doplněné nějakým piktogramem. Vždycky začínám tím, že navrhuji logotyp pouze v černé barvě a až potom tvořím barevnou verzi. Logotyp musí totiž v prvé řadě zapůsobit už v jednoduché jednobarevné verzi. Myslím, že v dnešní době je jednou ze základních priorit cena za tuto službu. Proto se cena loga za návrh ode mě pohybuje v rozmezí od 2.500 až 5.000 Kč podle typu využití. Pokud se chcete přesvědčit o kvalitě mé práce, navštivte mou sekci na tomto webu reference a přesvědčte se sami. Prezentuji nejen ukázky, které si klient zvolil za své, ale hlavně ty se kterými jsem byl spokojen sám nejvíce. A to není ješitnost, ale věc vkusu.

Děkuji za pozornost.