Vytvoření nového loga řeší nově vznikající firmy, fyzické subjekty nebo subjekty, které se rozhodly k rebrandingu. Týká se i produktů, které se chystají k novému uvedení na trh.
Každé firemní logo musí splňovat náročné technické parametry, které vycházejí hlavně z nutnosti používat loga v mnoha variantách. Od vizitky přes polep firemního vozu po billboard, od minimální velikosti po maximální. Na černobílých i barevných materiálech, v pozitivní i inverzní verzi. Tyto parametry řeší grafický manuál logotypu.
Z grafického hlediska musí být loga originální, jednoduchá, a přitom výstižná. Kvalitní tvorba loga je pro zapamatovatelnost vaší značky nutností.
Firemní logo vám vytvořím tak, aby se vám snadno používalo, a aby Vás dobře a originálně eprezentovalo.
Tvorba loga je proces, který si vyžaduje čas, nápady a profesionální přístup. Pokud máte zájem, vytvořím vám nejen firemní logo, ale i grafický manuál k logu, popřípadě kompletní firemní identitu. Grafický manuál logotypu obsahuje všechny jeho varianty, zakázané způsoby použití, firemní písmo a barvy, popřípadě i firemní tiskoviny, na kterých je použito.